Monday, April 9, 2012

tosiaaaaan :D

juuu... tohon edelliseen liittyen.. KYLLÄ... Tää mun täydellinen mies juttu jäi nyt yhen illan jutuks vaan :( :D:D Kyll mä sen tos yks päivä näin pikkolos ja se oli niiiin kiusallist kuy voi olla :D:D tyylii ostan edii siin ja se on kaljakeissinkaa siin ja sit sillai MOOI ja MITÄ KUULUU jne.. AI ET OO RYYPPÄÄ ? diudidiuuuu... JUU EN, TÄNÄÄ EDII :D:D ja kumminki loppupäiväst turvatalobileet ja dokaa (:: hauskaa oli ! <3 ps. stöge ei ollu hauska :D

ja sit siit jessica - jenny viikonlopust, Jessica oli mun luona kyllä yötä ja me tehtiin pizzaa ja kaikee mut jenny ei halunnu just sillon jäädä ku sillei ollu suoristusrautaa yms muuta mukana :D. Mut jessican kans oli tosi kivaa. Mutsi ja Make (jessican isä) nyt eros tos hetki sitte mut jessican kans me pidetään viel yhteyttä :) se on mun prinsessa ja siitä mä en luovu ! Jenni ♥ Jessica ! AINA !

Ja sitten miehiin :D:D Jerenkanssa mulla nyt meni poikki... TAAS.... Syitä en jaksa selitelllä...

MUTTA... Löysin itelleni ihanan, hyvännäkösen, kiltin ja muutenki vaan täydellisen miehen :):) nimen paljastan ihmisille jotka ei tästä vielä tiedä ni vasta myöhemmin (tietyistä syistä ) :):) seuratkaa fbt (;;

psps... oon nyt ruvennu käymään aikalailla baareissa ja löysin sieltä itelleni uuden harrastuksenki - BINGOEMÄNTÄ ! :D hauskaa oli kieltämättä :D Tänää taas istuttii miksunkaa baaris, tottakai - pauli ja maarit seurana <3 ja oli tosi jees (:: Pauli on ihana, tosi kiltti ja hyvännäkönen ja sillai, mut mullon oma kulta, joka pitää mua siitä erossa (::
Mitä mulle tapahtuu... Mä taidan aikuistua.. :) siitä puheen ollen... taidan vähän jo rakastuakki :):) hihi... :)

MUTTA

tälläkertaa lopettelen taas (:
Kännisin terveisin
Jenni :D:D

No comments:

Post a Comment