Sunday, May 19, 2013

Häklillä (:



Olipa tosi jees päivä ! :) taino, ilta. Päivällä olin vähän perseeseen ammuttu karhu :D:DD

Ensin kävi yks kaveri moikkaamas mua kirjastol, ja se oli tosi jees :) meilloli ihan kivaa vaikka se nyt olikin toi ilkeä ja heitteli mun päälle ruohoa (mitä mä vielä illalakin kaivoin pois mun rintaliiveistä x___x ) :D:D

No mut sit se lähti ja jäin siihen istuskelee (:
Sit mul laski fiilis aika nopeesti ku siihen tuli pari pellee ymsyms. Mut sit ne lähti ja veeti tarjos mulle ruokaa ni fiilis vähän helpotti :)

MUTTA SITTEN ! Nää kaikki paskiaiset oli taas lähös häklille eli ois ollu vitun tylsä himapäivä yksinään tiedossa MUTTA onneks Ale pelasti mut ja sain sen porukoilta autokyydin sinne, KERRANKIN ! :) Oli kyl tosikiva olla vihdoin mukana siel :) uitiin, naurettiin, paistettiin nuotiol makkaraa, uitiin, naurettiin :D oli kivaa <3


Joten ylistäkääämme jumalaamme, prinsessaamme jonka ansiosta pääsin häklille  muiden kanssa :)

Tässä meidän rohkeat uimahyppääjät (: Janna ja Laura (:

Ja tässä Pirteä Uimarimme Sonja ! :)


ja tätä kuunneltiin ja jammailtiin automatkalla takaisinpäin : )näihin fiiliksiin on hyvä lopettaa ! : ) enskertaan ! -jenni-

No comments:

Post a Comment