Tuesday, July 30, 2013

CRAZYASSSHIAAAAT... or not.

Mitäs :D Mun elämä on nykyäään saatanan tylsää :D Mä oon täys himaerakko/sijaisäiti :D:D:D: Mä en tee muuta ku istun himas, tai leikin naapurin lastenkans :D lol, oon tylsä :D

No mistäs mä kertosin :D

kerron vähän kaikesta, se toimii aina :D:D
Kelatkaaaaa, perjantaina, me pidettiin niiden kyseisten naapureiden kanssa pizzaperjantaita. Ostettiin leffa, suunnitelmana oli kattoo sitä ja syödä pizzaa ja hengailla. JAPASKAT :D Me väännettii salee joku 4 tuntii niit pizzoi !!!! lapset katto leffaa ja me ei nähty siit mitää :D:D Olin ihan rättipoikki väsyny sen jälkee ja suuntasin himaa nukkuu :D
koska...

thamthamthaaaa.... LAuantaina oli Lasten synttärit ! OUJEE D: melkee kuolin sinne :D:D:D se oli kamalaa D;
Mut tehtii me hieno hellokitty kakku ;)


Kuolla mä meinasin siihen et se meno oli ihan hulluu, ne juoksi ja kilju ympäriinsa ja olin ihan et kamalaa :D Koht joku tulee päi :D
+ niiden musat.... Gangnamstyle ja joka ikinen pilaversio siit,, levikset repee, gentleman, KAIKKI MITÄ MÄ VIHAAN :D:D:D se oli mun elämäni pisin reilu 2 tuntii... For real :D:DD

Nohnoh sitten, maanantai meni ihan normisti urpoillessa ;D;D
niinsiis kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa,  eix ;D

naapurin keskimmäinen ja vanhin tyttö (:

Mitä tähän sanomaan... Marko <3

Mitä tähän sanomaan...  Mika :D

Sukkahousupää :D

jep, ollaan idioottei :D

mut söpöi idioottei :D

mut skidisti pedareit idioottei :D

mut nii, me ollaan me :D

Täs vaa oli sitä jotain, nuorimmainen :D

ja jaana <3 ah, aina niin täydelisenä :D

Sitten sitten, siirrymmme tiistaihin eli tähän päivään :D 
Jaanalla oli tänään lasten neuvolat, joten lupauduin lähtee mukaan :D
Ei siinä, lapsetki oli ihan innoissaan - aluks :D

meno vitun: En tahdo, ei kiinnosta - mökötän ja huudan :D

Nooo, selvittii siit sitte sinne neuvolaan asti :D JA jaana jätti mut vahtii niit urpoja sinne leikkihuoneesee ku se oli aina yhenkaa siel neuvoloimassa :D Mulloli siis piilokamera hauskaa :D



ja sielloli niiiin mailman söpöin mainos :3

Noh, pääsimme sieltä sitten lopulta :D
Menimme prismaan ruokaostoksille :D
Noh, pääsimme sieltä, aikuiset jo aivan hermoraunioina, ja siirryimme bussipysäkiklle :D
Bussin lähtöön oli aikaa, joten menimme hesburgeriin mätöille :D



Kun olimme syöneet, tajusimme että seuraava bussi lähtee vasta tunnin päästä joten tulimme taksilla kotiin :D

Kun pääsimme kotiin, huokaisimme helpotuksesta :D

Ja minä menin kotiin, ja aloin siivota :D ja se oli ihan paskaa, mut kiiltäpähän kaikki nyt :D:D:D:D:D

Illal menin viel takas jaanalle ja tein niille ruokaaaa :3 Oon fabulous <3 tiiän ;)
Illan menu oli Grilliherkkusieniä Auran sinihomejuustola ja pekonilla sekä vaihtoehtoisesti ruohosipulisulatejuustolla :)



 jokatapauksessa, koska lapsiperheessä olimme, ruokani ei kelvannut ;D Nuorimmainen teki siitä sitten sienikeittoa :D Oli varmasti herkullista D:


Ei siinä, nyt olen kotona, FINALLY, ja rauhotun :3
Loppuun vielä kuvia vaatteista, jotka tarttuivat neuvolasta mukaani koska awawaw :3

pitkähihainen Body kirahvilla :3

Pitkähihainen Body harmailla raidoilla :3

pinkit tumput :3

Samettiset Housut :3

Samettinen paita missä pikkuelukoita :3

tähtikuvioiset potkuhousut :3

nalle puku :3

oikein retro kukkakuviionen body :D

jep, tässä taas hetkeks infoo :) Väsynyt BIGMOMMA kiittää ja kuittaa :D

No comments:

Post a Comment