Tuesday, October 8, 2013

Screenshot - challenge (:

"Tee sun blogiin Screenshot challenge! Eli jos sullon tyylii enemmän ku 10 screenshottii, ni laitat ne kaikki kuvat blogiin ja kerrot kuvatekstissä vähän miks oot ottanu sellasen kuvan jne.. :)"

Haha, joo :D mä teen. Täst voi tulla vähän tylsä mut koittakaa jaksaa :__D
Toisaalta, minä ja mun omaperänen huumori --->

Halusin tän taustakuvaks ku tykkään täst kuvast :3 se on vaa nii söpö täs :D

Tää on vitun hyvä muisto :__D nii nauroin tälle :_D (otin kuvan et voin näyttää jaanalle tän :D)

Tää muistuttaa mua siit et marko on kusipää :___D

tää oli vaa vitun hyvä :__D jollekki mä oon tänki halunnu nyt näyttää :D:D

Tän mä otin sentakii et saan tän ask.fm jos joku vittuilee mulle xdd oon kovis :D

kuvasin aikataulut ettei aina tarvi mennä kattoo sielt sivuilt (Y) 

Kuolin tällee !! XDD Viljami "vittu koht 11" WEE :D:D

kröhömjoo.. Herkkää.. :D:D:D muisto.

Oon hirvee lehmäfriikki ni hajosin tälle :D Tää oli pakko ikuistaa :D:D

tän halusin laittaa markon seinälle :3 ja laitoinki :) vai omalle.. en muista xd

TÄSSON MUN TATSKA ;D uumama

Täst oli pakko ottaa kuva et voin näyttää tän merkolle :D tuli paniikki et meijänki vauvanhoidost tulee tällästä :D
Noo, marko lupas onneks ettei tuu :D:D

fiiliskuva..

fiiliskuva.. laitoin taustakuvaks :3 olisöpö

lisäsin fb seinälle. oli osuva

tän laitoin markolle :3 sanon sitä aina kalaks (Who knows why :__D) ni tää oli oikeen osuva :D:D

tää kuva mullon sentakii xdxd eivittu xdxd koska askis pyöri kaikki kyselemäs et
"what does the fox say?" ni aatelin et jos joku kysyy sitä multa, vastaan tällä :D

hehehehe :___D ollaan idioottei ;___D muisto <3

hehehehe :___D ollaan idioottei ;___D muisto <3

tää oli taas tavallaa fiiliskuva

tarviiks tätä nii selittää.. fiiliskuva

fiiliskuva

Kuolin tälle xdxd oon aina tykänny siit fergien biisist ni tää on aivan loistava :__D 

tää oli mun ask challenge :D mun piti sanoo jollekki et jäin jumii
vessaa, mut henkka ei ollu hauska :D ei tullu tykkäyksii :D

fiiliskuva

fiiliskuva

Ronja laitto tän mun seinälle fbs ja mua huvitti :_D tää on ihan minä :D:D en kyll sit tiiä miks otin kuvan :D
varmaa et voin nauraa tälle aina ku selailen kuvii :D:D:D

Ja tässä on herra kuolema :_D Harjottelin kavomaalailuu ja sillee ni tää on vaa
hyvä muisto ja must on kiva et se on käden ulottuvilla :):)

Tässä siis mun vallan mainiot screenshotit :_D Toivottavasti jaksoit lukee! :)
ps. Näis ei näy puoliskaa sitä mustaa reunaa ku tykkään rajailla näit aina :D se reunus häiritsee mua suuresti :D:D

Mut jenni kuittaa taas :)
Lisää haasteita vaan tulee täällä kommentilla, tai (mielummin) facessa chatissa ! :)

No comments:

Post a Comment