Saturday, February 4, 2012

Club Venue - SKINS party 3.2.2012 ♥

PARAS ILTA IKINÄ !! ♥

Pelkkää dubsteppii koko ilta, värikkäit valoi, ihmiset tanssii, jajajaja COOK & THOMAS ! ♥
oi vitsi et oli kyllä hienoo ! ♥
Seurana Nana, Nani, Titi, Juhani, Krista, Huong & Anna (:::
Emmä puoliikaan tuntenu mut hauskaa oli.
Paska puoli oli se et istuin pari3tuntii sin ihan kaiuttimen vieres, ni tuli korvat niin kipeiks et oli pakko lähtee sitte.. :<
Muttaaa ! (:: Sain kummaltaki halin,kummaki kaa on yhteiskuvat jajajaja cook sano et oon suloi ja ksdglöfshohetuh ♥ tärisen vieläki, oli se niin siistii :):)

Mut näis kuvis on sit aika huono laatu, siel oli sumusta kokoaja :D
Täs krista, Minä ja Anna tanssitaa :__D

Cook ! ♥ ja sen maha (::

Täs Nana, Titi ja Krista :):) ja mun puolikas pää :__D

COOK ! ♥

Cook & Minä (::: näytän kyll ihan hirveetä mut jskdjalhfoe ♥

Thomas (:: ♥

ja Thomas & Minä (:: ♥

Tuol taustal minä, sit siinnon Titi ja Krista (:


Oisittepa kaikki ollu siel, oli vitun siistiiiiiiiiii ! ♥
XOXO ihqutellen, jennidaa (::

No comments:

Post a Comment