Thursday, February 2, 2012

tattadaa (: taas päivittelen (:

HAHAA ! nyt mä olen saanu elämälleni tarkotuksen :D:D Mä rupesin kirjottaa omaelämänkertakirjaa :DD kelattiin Camillan kanssa (mun ihana tukihenkilöni ♥) et meistähän tulee vielä miljonäärejä sit ku se kirja julkastas :D:D niin paljon juonenkäänteitä, draamaa ja muuta vastaavaa et ihmiset vaa hamstrais sitä kirjaa sillai "mitä seuraavaks" Miten olis "JENNIN SALATUT ELÄMÄT?" :D:D mun ja tiian juttuja ^^ Mu vois toimiikki :o hmmm :D
 
Khihihii (:: oli pakko liittää kuva ^^

JA TÄÄKI :D:D

tää oli niiin ihana et hajoilin tänne tooooosi pitkää :D:D

++ et oon ollu taas ihan doooown.. Mutsi päättää taas sekoilla ja kaikki kärsii..
Mun koulu, kaikki asiat mitä pitäs hoitaa - KAIKKI !!
tekis mieli mennä vaan sanoo mutsille että "mvsköädjgäsikldhglh !! - BIAAATTS !"
oon ihana tytär tiiän ♥ mut emmä kyllä aatellu tollasta kattoo enää hirveen pitkään, ei mun tarvi !
Kerranki teen niinku kuraattori käskee ja oon silleen et minnäminäminä ! En kuuntele mutsin vinkumista tai murheita vaan laitan oman hyvinvoinnin edelle !

ps. kifdjgäskjgäkdjrfjkhjgädpjhoå' jhgkäkfdkljkiglädjh utfjg
ppps. ei tarvitse kysyä, kyllä HELPOTTI :D

 uutta käännöstä odotellessa (::
XOXO jennidaa (:

No comments:

Post a Comment