Sunday, May 27, 2012

: )))

joooo oooo ::D nää perus päivitykset ku saatana himas ei oo konetta ni ei pysty kirjottaa mutta juu siiss ::)

mähän sain nyt sen asunnon sielt kaskelasta :) elikkä mä muutan siihen päivölänrinteeseen yksiöön :) 36 neliöö :) se kyll kuulostaa ihan kivalt se kämppä ::) ja siin on ilmanen sauna ja ilmanen netti ja kaikki siin talos ja sillee et kyll kelpaa :) ja parastahan on se et siin asuu ihan hirveesti kavereita lähellä, samassa talossaki :) jeej ! ja hihi :D mullon koko kesäkuun 2 kämppää et voi rupee partyy tuusulas :D mut jeah :D on kyll ihana päästä takas keravalle ♥

ja sitten mä sain mun kellon ! tääää on niiiin ihana mut vittu vähän tiukka :D tää puristaa rantees ihan vitusti mut mähän en täst luovu :D
mut tää paskahan ei siis anna mun lisätä kuvaa mut siis voin laittaa linkkii eli:

http://www.google.fi/imgres?hl=fi&biw=1920&bih=887&gbv=2&tbm=isch&tbnid=KuAkPAUxupOwfM:&imgrefurl=http://avonbeaty.blogspot.com/2012/05/kampanja-7-tuotteita.html&docid=IQfPY2dvi9YD3M&itg=1&imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJE9vp0vbZwdbDGWlRnRiDLjrdwmGMDdIVsGlvsxi6R9fMlz3ijwUY7bSadvCd-rE0EbM3m_KcfGNx4kp3goSuuKmc9egFriCtP6lPuGUihE1szMb7w2IigueN51JfEMZ3Bbx0uAj5tx4/s320/IMG_1602.JPG&w=320&h=240&ei=2QXCT6CkDpTc4QSo_72JCg&zoom=1&iact=hc&vpx=466&vpy=178&dur=1909&hovh=192&hovw=256&tx=138&ty=95&sig=116991900119960153349&page=1&tbnh=104&tbnw=139&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:2,s:0,i:74

jeps (:

ja siit meijän mökkiviikonlopusta. Meil oli ihan sairaan kivaa (: se mökki oli ihan sikahieno ja seura ilo ihan jeess (:: toimiva lemmenloma :D me nukuttii janinkaa saunalla ku siin on semmoi pieni huone ni semmosel isol ilmapatjal ni se ei sit ihan päättänykkää toista yötä enää meijän touhuja kestää ni saatana se olmapatja puhkes ::::DDD hyvä janin faija oli sillee et kertokaapa rehellisesti miten se meni puhki ja me oltii molemmat sillee noloin et ei me oikeesti tiietä (seksistähän ei ollut kyse ::D:D:D::D)) :D sit se oli ihana ku toisena päivänä sinne sit tuli janin puolmutsi ja sen veli ja niiden tytöt, viivi ja olivia :) heräsinki sit lauantai aamuna siihen ku tytöt tuojotti mua ja ku avasin silmät ni omppu oli sillai et "erittäin hyvää huomenta" ja viivi syssäs kimpun valkovuokkoja mun käteen :D ei vitsi et ne oli söpöjä :) mut siin se mökkireissu sit meni lastenkanssa leikkiessä, grillaillessa, korttia pelatessa, helvetin kylmäs lampivedes uidessa ja jania helliessä :))

että eipä mulla oikeen muuta tähän väliin :) mä sain nyt faijalt ryöstettyy sen piuhan et enköhän mä pikkuhiljaa saa lisäiltyy sit kaikkii kuviiki (::

jenni
-over and out-

No comments:

Post a Comment