Sunday, May 13, 2012

noniiiiin ::D

On taas ollu pikkanen väli tässä :) mä nyt oon luvannu ihmisille et ku saan jostai aikaa piuhan millä saan kuvia koneelle ni teen sen meikki ja vaateblogin + ihmisistää joita mullon ikävä :)

Mitähän mulla on jääny nyt kertomatta.. Nooh ensinnäkin, en oo juonu täs nyt vapun jälkeen enkä juo koska sopimus pitää (: kesäkuussa sitten ::))

jajajaja, olin tossa keskiviikko- torstai töissä keravan kirjastolla nuorisotoimen ulkonurkassa :D siinä mä kaatelin muksuille limuu ja siivoilin vähän roskia :) oli kans kiva et näin siinä yhtä luokkakaveria ja sai senkinkanssa juteltua kunnolla :) ku ei oo tota kouluu tullu hetkeen käytyy...

Siiitteeeennn... NII !! ::) mä hain nyt kämppää täst eteläkaskelasta ja tollee et aikavarmasti muutan nyt sitten kristiinan kanssa yhteen :))

Ja janin kanssa menee hyvin :D mitäää.. random ? :D


---

Let's go to the dark side.. ensinäki. mua on huijattu pimeel puolella ei ole keksejä ! toisekseeen joooo...

Mutsi on tässä nyt vähän temppuillu, rakas isoveljeni toivoo että tapan itseni ja ihmiset jauhaa musta pelkkää paskaa...

LOISTOFIILIS...

---

JA MUA VITUTTAA IIIHAN TÖRKEESTI ETTEI TÄÄ PASKA ANNA MUN LISÄTÄ KUVIAAAA netistä :cccc
tyhmä bloggeri :)

mutta juu (:
Eipä tuu nyt näin muuuta mielee :) muistakaa kommentit yms :)

jenni
-over and out-

No comments:

Post a Comment