Monday, November 19, 2012

nallenalle ! ja muut :D

viikko 46 kävi semmonen hassu juttu et löysin mun nallen :3 ja nallen nimi on marko :):) se on nii ihana ja sulonen ja tuitui ^^ emmä tiiä mitä mä siit kertoisin :D pitkäst aikaa taas hymyilen oikeesti kunnolla ja oo onnellinen (: se tekee mut iloseks (: ja kaikist tärkeintä, se saa mut ajattelee muuta.. Sillee positiivisesti. mua ei enää itketä, enkä mä jaksa enää murehtii, nyt ootan van et pääsen taas sen sylii (: mitähän mä tekisin ilman sitä <3 ja nyt ku mä oon ihqutanu ni siirrytään tähän huumoripuoleen :D taaaas kerran tuli joku säälittävä pikkulissu aukoo mulle naamaansa, fACEBOOKISSA TOTTAKAI ! :D eiks kellää oo enää ollenkaan pokkaa tulla sanoo sanottavaansa naaman etee huvittavaa... :D jasitjuu :D pikkusisko pokas mun hyvän kaverin ja mun "pikkusisko" mun eksän :D eihuhhuh :d me ollaan taas ronjankans vietetty aikapaljon aikaa yhessä, ja kyll nois on hyvät naurut revenny :D:D:D monesti (: janii. mä nyt en nykyää tee mitää muuta ku oon täs janilla poikien kans (: tääl me hengaillaa päiväst toisee minä, jani, juha, uuski ja sanja :D ja andyki välillä :D ja Marko <3 aina ku se koulunjälkeen kerkee ^^ mutnii.. ei mulla kai ihmeempiä taas, jatkan tylsää elämääni, mutta tälläkertaa, onnellisena ! xoxo, jennidaa.

No comments:

Post a Comment