Sunday, October 28, 2012

tähän pitäis otsikkokin keksiä ? - viikko 43 ! :D

Onpas ollu tylsä viikko (: Ei mitään kummaa tapahtunu missää :D Sanja on nyt ollu tosipaljon mun kanssa, mut siltikään ei hirveesti olla tälläviikol repästy :) no keskiviikkona meil kävi pari kundii joskus tosi myöhää ja meininki oliki kellonajan takii vähän levotonta :D katottiin jotain sexceteraa tai jotain ja puhuttiin kaikkee erikoista :D:D sit se toinen kundi jäi viel yöks ja oli hävinny mun duunipäivän aikana sitten kotiinsa :D Jajuu tosiaan sillon torstaiaamuna mulloli sossupalaverikin elisiis pääpointit sielti varmaan oli et ; 1. en ookkaan muuttamassa. ellen muuta tähän samaan taloon soluun jonkun kanssa :) 2. pyöritellään peukaloita ku kukaan ei tiedä mitä mulle tehtäis ::D:D:D helyea ! asiat järjestyy -___- Sittensitten.. noh. ei mitään ? :D me ollaan sanjankanssa oltu nyt tosipaljon tässä naapurissa pitämässä janille ja juhalle seuraa ja joku juhan kaveri uuskikin on täällä :D pojat pelaa runee ja me nauretaa pojille - eli siis perussettii :D Viime viikonlopusta sen verran et mun perjantai kusi täydellisesti D:: missään ei aluks ollu mitään ni päätettiin sit et voitas juhlii mun asunnolla perjantaina :) noooh, mikäs siinä, pari keravalaista tuli sit siihen ja me ooteltiin mosalaisii saapuvaks et bileet ois vounu alkaa, mut sit homma lähtiki kusee ku ne yhtäkkii meniki sit toisii bileisii ja keravalaistentakii me ei voitu mennä sinne :( kiukkusin sit himas ihan perkeleesti :D:D:D ja sit kaiken kukkuraks juhani ja sen rakas tyttöystävä rupes viel aukoo mulle päätänsä illalla ja siitähän sitte se riemu tepes. muteisiin ::D:DD nyt ne vaa toivoo et ne osaa pitää turpasa kii et mä voin unohtaa tän episodin ja ne saa jatkaa elämää onnellisesti :D:D:D lauantai me oltii täs pojilla naapurissa taas ::D:D hajoiltii pojille ja kuvattii jopa poikien flippausmateriaalii youtubee :D [löytyy nimellä: Zuge33 & uuski lanisekoiluu] tai jotai sellast :D:D jäätii sit tähän yöks ja täällollaa edellee vaik kello on jo yheksän illal sunnuntaina :D vois varmaa eksyy joskus kotiinki :D tai sit vaan viihdyttää poikia vähän lisää... ;D muteipä varmaan mitään ihmeellisempää taas (: ensiviiikkoon :D xoxo jennidaa

No comments:

Post a Comment