Friday, February 22, 2013

väli-infoo : )

hupsist ! vähän jääny kirjottelu taas :c nomutta toa viimesintä pävitystä sitten korjamaan : D 1) mä en käy enää koulua : DDDD ei se oikeen lähtenykkään käyntiin.. saa nyt nähäsitte että meekö nyt sitten töihin (jos jotain löytyy) vai ihdanko alaa. karu totuushan tässä on nmittäin se että tällä alalla (nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja) mä en voi enää jatkaa. siin työssä tarvii nimittäi olla niin kova itsetunto ja muutenkin pä ihan kunnossa että jaksaa. ja tunnetusi, mulla kusee noi molemmat : D että jää nyt sitten ratkaisua vaille tämäkin juttu : ) 2) jepjep : ) edelleen markoa ja edelleen muuttamassa : ) me nyt ei selväti saadakkaan asuntoa ihan tästä mistä me toivottiin, mut onneks kuminki tästä tosi läheltä : ) tää rupee tää muuttohomma näyttää jo vihreetä valoo : ) ollaan täs lähiaikoina menos kattoo sitä kämppää : )) jei ! innostuin taas ku rupesin ajattelee tätä asiaa : D oivoi : D nukunkohan mä tänään : D 3) ja harrastuskin on pysynyt : ) edeleen joogaa : ) ja on muuten kivaa ! ja tosi rentouttavaa ! : ) suosittelen tosi lämpimästi ihan kaikille niin tytöille kun pojilekki ! : ) antakaa joogalle mahollisuus : ) mielettömän hyvä juttu ! vaikka iinu sanoinki, me ollaan ronjankaa parikertaa haottu sinne aika pahast joidenki asentojen takii :__D osa siis jo ennaltaan varmasti teillekkin tuttua hommaa ;DDD kokeilka ! 4) vielä tohon hrrastusuttuun lisäks kumminki näin erillisesti, mut akitettiin hoitamaan semmost "kutomiskerhoa" : DD katotn nyt tuleeko sitäkään hommasta yhtään mitään ku mun pitää alusta asti yksin itekseen se järjestää : D mainostus, opetus kaikki :DD meillon niinku tarkotuksena tehä tilkkutäkkejä orpokotiin intiaan : ) jossei tää oi hyväntekeväisyyttä ni en tiiä oisinko lähteny : ) mut positiivisi mielil eteenpäin ja kattelee mitä täst tulee : ) -- jepjep. mut ei mulla varmaan nyt sit tähän hätään muuta : ) enskertaan ! -jenni, over and out-

No comments:

Post a Comment