Wednesday, March 6, 2013

varastin tän Tiialta...

... koska se oli haastanu kaikki jotka sen luki : ) eli, HAASTE !: Kumman kaa olisit mielummin: Justin Bieberin vai Jukka Pojan? - jos nyt näistä pitää valita, ehdottomasti Justin : D jukkapoika on ruma ja huono, anteeks faneille : D justinii sentään nyt sietää : D ja on se aika söpöki : D tosin kumminki liian semmone "babyface@ mulle : D Lempiartistisi, jos saisit valita vain yhden? - Tosi paha.. Mut kaipa se edellee Enrique Iglesias on : )) Unelma-ammattisi? - Lapset : D eiä sitä paremmin voi kuvailla : ) päiväkoti, uorisotalo, koulu, mitävaan misson lapsia : )) Kumpi tuli ensin, muna vai kana? -No muna tottakai : D mistäs ne kanat tulee muuten ku minusta : D toisaalta mistäs ne munat tulee muualta ku kanoista.. hm.. Jos et olisi suomalainen, minkä maalainen haluaisit olla? - HELPPO ! ESPANJA <3 Odotatko joulua? - nojaa. Ohan joulu ihan jees : ) perhettä näkee j sillai. Ei kumminkaan mun lempipyhä : ) Vai kenties kesää? - KYLLÄÄÄ !! <3 Miksi parhaat ystäväsi ovat keitä ovat? - Koska öö.. Emmä tii : D ne tajuu mua : D ja mun helvetin kieroa huumoria : DD ja muuteni, ne on siinä aina ku on tarve ja toisinpin :) Unelmakumppanisi luonteenpiirteet? - huhhhuh : D mä en rupee listaa hireetä kasaa positiivisii adjektiiveja ; D semmonen mukaa, mue sopiva ja helppo ; D Monta lasta haluaisit tulevaisuudessa? Ja montako on nyt? - Mä haluaisin tulevaisuudessa 2 lasta (: mielellän tytön ja pojan : ) mut tulee mitä tulee jos on tullakseen : D ja vielä ei ole lapsia : ) Mitä haluaisit opettaa jälkipolville? - Tehkää mitä mä sanon, äklää mitä mä teen ! ; D emmä tiiä.. Ei mulloo oikeen mitää loistavaa ideaa, oikeudenmukasuutta ja tollast perussettii et tää planeetta ois joskus jotai muutaki ku persestä : DD Haastan: IHAN KAIKKI ;D

2 comments:

  1. Opettele kirjottaa, hiton ärsyttävä lukee ku on nii paljo kirjotusvirheitä

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos mä nyt kummiski kirjottasin miten huvittaa :D jos siellon virheitä, anna olla :D josset millään pysty lukee, ni ole lukematta :D

      Delete