Sunday, June 2, 2013

Huora Bileet ;)

Kyllä oli taas bileet :D porukkaa ei tullu lähellekkään niin paljon ku oletettiin, mutta kaikki bileiden ainekset oli silti kasassa :D Oli tappeluita, itkemistä kännissä eksien perään, juomapelejä ja vaikka mitä :D:D Eipä siitä enempää voi kertoakkaan, kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa ;) Kiitos rakkaat huorani ;)

tällästä meininki oli ;) Kassu ja Nina <3

Kassu meidän miesmalli ;D

Ronja, Teemu ja Nina ;)

Arttu ja Kassu ;)

Meitsin oikein epätyylikäs väliposetuskuva :D:D

HUOOORAAAT ;) Nina, Teemu ja Ronja ;) + meitsi taustal forever alone :D

Täs mä keräsin kaikki mun huorat kasaan ja esittelin ne kameralle ;)

Ja sitten aukesi shapanja ! ;D

Tässä luksushuorani ;) Kassu, Ronja, Noora ja Arttu ;)

Lisää meitsin luksushuoria ;) 

Mun mieshuorat ;) Kassu ja Arttu ;)

Mun mieshuorat ;) Kassu ja Arttu ;)

Kiitos illasta ! : )

5 comments:

  1. miks haukut kavereitas huoriksi ? mun mielestä sillee ei sais sanoo ees läpäl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mustaahuumoria kaveripiirissä musta se on ihan ok ja varsinkin kun kaikki oli mukana :D

      Delete
  2. Kamalaa katsottavaa.

    ReplyDelete
  3. Juoks vaik oot raskaana?

    ReplyDelete
  4. Mitä vittua mä juuri luin ja katsoin...

    ReplyDelete