Wednesday, January 25, 2012

akrabadabraaa (:

Khihhihiiii (: mä ensinmäist kertaa kitjotan blogii omassa kotona, omalta koneelta :) on kyllä kiva :)
Kohta aattelin rupee zumbailee ku juhani kattoo jotain paskaa tv ohjelmaa ja sit ku se loppuu ni meen kullan kainaloon parantelee, hirveen kuumeinen olo taas.

Oon nyt päättäny kaikkien galluppien jälkeen, et lisään tähän uuden blogin mihin kirjotan noit mun tarinoit. Sinne tulee nyt aika monta mut sit lisäilen niit pikkuhiljaa sit ku kerkeen kirjotella niit puhtaaks :)

Oon täs sit kummingi miettiny... Vaik mullon juhani ja kaikkee ni mullon silti jotenki kumman tyhjä ja yksinäinen olo.... Oon mä kai kumminki onnelline :) Jotain kumminki tuntuu puuttuvan .... Hmmm :>



Onneks mullon kumminki kavereita jotka kertoilee mulle kokoajan et vaikka välil yksinäiselt tuntuuki, emmä siltikään oo koskaan yksin ♥ Rakastain kaikkia höpsöjä (::(::: pusipusi (::

jajajaja.. ei kai mulla sitten tähän väliin muuta :) eiku vaan zumbaaaa !
    

Pitäkää teki hauskaa ja itestänne huolta :):)

XOXO, jennidaa (::

No comments:

Post a Comment