Sunday, October 14, 2012

Pitkästä aikaa !

Hola ! En oo päässy kirjottelee oikeen aikoihin, ja ennoo oikeen keksiny mist kijottaakkaan joten anteeksi :D Mut aattelin vähän päivittää ja jos nyt pystyis taas ni käyä useemmin taas kirjottelemassa.. Eli eli... viimeses päivitykses mä oon ollu varmaan uuksunkaa viel yhessä ? no eipä olla einää. Se teki aika paskan tempun ja juoksi toisen muijan luo et sillai. Nomut, nyt sille vaa vilkutetaan et elä tuu takasin (; Sit oon täs vaan päiväpäivält lähentyny ronjaromppulin kaaaa ::):)):) ja se nyt on varmaa lähimpänä mulle parasta kaveriii :) entiä enää salee ees mikä se on ku en omistanu sellast hetkee mut howeva :D Ja sanjankin kanssa ollaan lähennytty ihan hirveesti. JA TOSIAAN ! sanjahan saa siis tammikuussa POIKAlapsen ja mustahan tulee siis kummitäti (: Oon ihan innoissani :) mullon sille jo jotain vaatteita ja vaihtelin jo järjestystä asunnossa et kaikki vauvakamat mahtuu ja oi että ! <3 en vois olla ilosempi (: (toisaalt oma vauva ois ehkä vielä rakkaampi muttaaa ::D:D:D) jajuu, asun edelleen täällä päivölänrinteessä, en ikäväkyllä oo menos minnekkää, vihaan tätä paikkaa :D:D::D:D:D:DDD ja sillai (: Elämä jatkuuu ja mä hymyilen (: xoxo jennidaa (:

No comments:

Post a Comment