Monday, October 22, 2012

Villinä viikonloppuna (;

EEEEI HEEELVETTI ::::D:D:D::DD:D:D:D aloitetaan perjantaista :D::DD PERJANTAI: Me oltiin tossa sampolassa isolla porukalla ryyppäämässä :) joitakin keravailaisia ja joitakin mosalaisia :) Meno oli ihan hullua ja helvetin hauskaa (: Me tanssittiin taas GNAGBANGstylee siellä jajaja meitsi veti armottomat perseet ja sen kyllä huomas mun illan tempauksesta... :D:D:D mut ei siinä (: mulla oli ihan sikahauskaa ja niin tais olla muillakin :D LAUANTAI: lähetiin mosalaistenkanssa aamulla pitsalle ja siit sit suoraa mosaa :D ei jumalauta mikä paikka ! :D pelkkii ränsistyneit puutaloi ja puita :D hyrr...... Siel me sit mentii taas pippaloihin (: siel mä en kyll juonu ku siksin ja tollai (: puhuttiin syvällisiä miehistä ja salaattikulhoista yhessä ? ::D::DD AIVAN ! ja Tare rakkaani teki mulle ihan saatanan kännissä "tatuoinnin" sormeen. Se niinku hakkas nuppineulalla ja kuulakärkikynän musteella mulle ristin oikeesee nimettömään :D oli skidisti kipee :D mut se on hyvä muisto <3 kiitos tare (: Mullon ihan sikana kuvii niistki hulluist reiveist et voi liitellä niit sit tänne paremmal ajal :D mut vittu et oli hauskaa vaik ei suurint osaa tunnettukkaa (:: SUNNUNTAI; me meinattiin kuolllaaaaa aamulla ! :D oltiin sanjankanssa jumissa tapanilassa ! :D ei ollenkaan rahaa, eikä mitään tietoo missä asema :D:D:D onneks joni sit pelasti meijät ja tuli heittää meijät kotiin (: sit me sit lagattiinki sanjankans kokopäivä sängyissä (: Maanantaina mä sitten tulinkin jo töihin taas :) me tuunattiin teepaitoja ja silleen :) pelailtii korttia ja jauhettiin paskaa (: oli tosi kiva (: AINIIIIII ::D:D::D tuli ähän janille käymää ni kuulin hajottavia uutisia :D:D:D uuksu oli käyny tääl eilen, ja jättäny mulle terveisii et oon vitun säälittävä ja mun pitäis laihduttaa et kelpaisin jollekki :_____D Hajosin niin pahasti ! :D ensinäki, taitaa silläki olla kynnys aika matalalla ku kerta sille kelpasin, toisekseen, en tiiä voinksmä vihata uuksuu enää ku se piristää mun päivii noil sen naurettavilla jutuilla ::D:DD kolmanneksee, oon laihtunu varmaa nooooooin 20 kiloo siit ku me seurusteltii :::DD ja neljänneksee, mun perjantai illan tapahtumat ei selvästikkää oo levinny tuusulaan asti ;;D;D;D;D;D;D;D; MÄ NAURAAAN !! Jooo mut ei siin :::D:D:D:D mä lähden lenkille tästää (:: xoxo Jennidaa (:

No comments:

Post a Comment