Thursday, January 5, 2012

5. tammikuuta 2012.

Khihih (:  Tänään sitte päätin tän bloginki pitämisen alottaa... Jotenki tuli semmone fiilis et tarttin paikan mille purkaa tunteita silleen et ne on muidenki nähtävillä, koska mua ärsyttää ihan sikapaljon kertoo joka vitun ihmiselle aina sama tarina uudestaa ja uudestaa.

Muttajooo.. Tää toimii mulla varmaan aikalailla "päiväkirjana" (: Tänne mä sit kirjottelen mitä on minäki päivänä tapahtunu ja mitkä on ollu päivän fiilikset :):)

Sit _pakko_ näin sanoo, et tää tulee pitkäään näyttää tää mun sivu varmaa tosi fiksulta koska oon avuton apina enkä osaa tehä mitää :D:D samallai kommentointi ja kaikki :D:D

------------

Mutta asiaan... TÄNÄÄN...... .dknf-lkgärj... Jassu tuli nikonkans käymään täs tonil ja sain taas kuulla mitä ihastuttavimpia tarinoita siitä, mitä ihmiset musta tuolla puhuu... Mua vaan suunnattomasti kiukuttaa et läheisetki ihmiset valittaa musta sitä, mikä niissä näkyy voimakkaampana itessään.. .taino... jaa :D:D vaikee selittää :):))
Mut on tänään ollu kivaaki :):) oon riehunu tonin ja miksunkaa, ja sit jassun ja nikonkaa :):) Kävin myös mutsil tänää ja soitin johonki ja tein sähkösopimuksen :) se oli sairaan pelottavaa soittaa sille, ja se musiikki ärsytti, mut oli hieno fiilis saada jotain fiksuu ja hyödyllist kerranki aikaan ite :) Kohta omaan kotiin <3 muttaaaa nyt varmaan poikien kanssa kattomaan elokuvaa ja huomen sitte lisää (:::

1 comment:

  1. Haluuks muru et opetan sua tän käyttämises ku oon tätä samaa ite kumminki päälle vuoden ? :) Suosittelen myös kuvia eläyttämään tätä, mut uskon et täst tulee hieno ja kiva. :3
    Puss; Jasmu<3

    ReplyDelete