Friday, January 20, 2012

peruspäivittelyy ja normiraget (::

Noniiiiin....
Olen tässä miettinyt taas..... Luettekste ihmisten blogeja jos te tiiätte et te saatatte löytää sielt jotain joka satuttaa teitä ja josta te ette yleensäkkään tykää ? Noh, yks henkilö luki mun blogia, ja luki täältä asioita mistä ei pitäny, ja siit sytty hirvee sota ... En oikeesti tajuu.... 
TEHÄÄN SILLEE::: Mä kirjotan blogiini asioita mitä haluun ja os niist e pidetä ni
sit ei varmaan kannata lukee :) jajaja, jos lukee, ni sit sshh (:: rakentava kommenti on jees,
mut ei tommossii ihmerageilui (: kiitos ♥

-----

(tämä kuva on googlesta, mutta unn käsi näyttää aika samalta :D)
Eilinen päivä oli loistava ! :D:D 
Tein himas itelleni iltapalaks siinä sämpylää,,, sitteeeen, päätän kompastuu matnreunaa ja kompastuessani viillän sil veitsellä käteeni haavan. Sit lyön pääni pöydänkulmaa ja ku herään, ni makaan verilammikos... 
Oli sit tosi ihana säikähdys ku heräs siin.....
JA___ se vitutus ku joutu pesee sitä lattiaa .... :D:D:D
muttajoo... (:::

-------

Dodiiiiin (::: 
Täs me ruvetaan pikkuhiljaa viettelee rauhallista leffaviikonloppuu juhaninkans (::
Ihana ku se on muuttunu niin kauheesti parempaa suuntaa (: nyt se on rauhalline ja sulone ja kiltti (:
yleensä :DD:DD
mutjuu (:::

----------

JA !
Tiia anto mulle ehkä mailman parhaimmat tuparilahjat (:::
Se anto mulle semmose sairaan hienon, mun näkösen maton,
karkilta haisevaa ihanaa suohkusaippuaa jaja semmosen unimaski jutun minkä oon aina halunnu (::
kiitos ihana ♥

----
hyvät viikonloput ihmisille (:. pitäkää hauskaa ! ♥
XOXO, jenni (::

1 comment: