Saturday, January 7, 2012

7 tammikuuta 2012

olipas mukava päivä taas tänää :DD oli pelottavaa ku heräsin aamulla enkä nähny tonii missää :DD nooo sit oottelin sillee et se on varmaa kaupas ja meni joku 1½ tuntii ku soitin sille ni se oli muiden naisten luona kahvilla :D:D:D tylsistyin sit koneel mont tuntii kunnes lähin sit faijal käymää :):) siin me sit faijankans nautiskeltiin sivistyneesti kallista valkoviinii ja valittii uuteen kotiin lakanoita ja pyyhkeitä (: siit sit hyppelin assalle mis näin jassun ja sanjan :DD huvitti, yhtäpaljon kusetusta siinä oli ilmassa niinku ennenki :D:D:D nyt sit istuskellaan täs tonilla minä, miksu, jassu & toni ja kiskotaa bissee (:::

---

 muttaaaa...... kuten minut tiedetään, mun blogipäivitykset ei koskaan oo vaan tosi ilosii..... Mul meni hermo tos äskö... Oon ollu nyt kuukauden sairaslomalla ja oon jääny ihan ulkopuolelle kaikesta... Nyt tälläkin hetkellä ne on pitsalla kaikki ja mä itken kotona. LISÄÄ KALJAA !
On ikävä ;< saa nähä mitä käy ku pääsen kouluu takas... Nyt, huomiseen :)

No comments:

Post a Comment